SMS Storting Maken nu mogelijk bij BeterBingo

Discussion in 'Internet Bingo Sites' started by Ellis, Jun 20, 2014.

Free Spins on Registration at Leo Vegas
  1. Ellis

Ellis Well-Known Member

Vanaf vandaag is het mogelijk om met je mobiele telefoon een storting te maken bij Beter Bingo!

Zoals jullie misschien wel weten, ben je bij Beter Bingo aan het juist adres voor het online spelen van Bingo. Zo zijn er vele leuke chatgames waar je aan mee kunt doen, en
    hebben ze dagelijks de leukste promoties. Het maken van een storting gaat ook erg gemakkelijk, en je hebt een ruime keuze aan diverse stortingen methodes.

Maar nu heb ik echt geweldig nieuws van Beter Bingo, in mijn email inbox gekregen. Want sinds vandaag is het dus ook mogelijk een storting te maken via je mobiele telefoon.
    Je kunt dus je speeltegoed opwaarderen via een SMS! Je speeltegoed wordt direct opgehoogd door het sturen van één sms’je waarna je gelijk kunt meespelen.
    Het maken van een sms storting gaat super gemakkelijk! Log gewoon in op je bestaande account, en ga vervolgens naar de betalingenmethodes.

Daar vind je ook de button “deposit with sms” waar je op moet klikken. Je kunt het ook zien op het onderstaande plaatje, dat je 2 verschillende opties hebt:
    1. OPTIE 1: SMS bingo3 naar 4888 voor €2,50 speeltegoed + €0,50 transactiekosten (er wordt in totaal €3 afgeschreven)
    2. OPTIE 2: SMS bingo6 naar 4888 voor €5 speeltegoed + €1 transactiekosten (er wordt in totaal €6 afgeschreven)

Zodra je een van de twee keuzes hebt gemaakt, ontvang je binnen enkele minuten een sms terug op je telefoon. Daarbij zit ook een soort code, welke je dan weer
    moet invoeren bij de kassa. Je speeltegoed staat meteen klaar voor gebruik, en ik kan alleen maar zeggen dat ik het ontzettend handig vind! Je hebt geen
    tan codes of passafekaarten nodig of een storting te kunnen maken, waarbij je de deur niet meer uit hoeft.

Bezoek de website van BeterBingo, en bekijk het nieuwe betalingensysteem. En als jij vandaag of morgen eens een storting hebt gemaakt door
    middel van een sms, zouden wij graag feedback willen ontvangen wat jij ervan vind.

Marina likes this.
20 Free Spins at Lucky Dino