Stargames De Nummer één Skill Gaming Website!

Discussion in 'Internet Gokken Informatie Forum' started by Mike, May 17, 2010.

$10 Free at Slots Capital
  1. Mike

Mike Administrator Staff Member

ging meer dan drie jaar geleden met voornamelijk vaardigheidsspelletjes van start. Sindsdien zijn Stargames er in geslaagd om een netwerk van meer dan 7 miljoen spelers op te bouwen en het aanbod is een van de grootste op de markt.

Het is dus geen verrassing dat
    StarGames een van de leiders is op het gebied van vaardigheidsspelletjes.
    Dit soort spelletjes is erg nieuw en er wordt verwacht dat ze dezelfde weg zullen gaan als die van poker, en dus de komende jaren steeds populairder zullen worden.
    Aangezien de vaardigheid van de speler een grote rol speelt, vormen ze ook een geweldig alternatief voor pokerspelers die op zoek zijn naar afwisseling.

Stargames beschikt over meer dan 35 unieke vaardigheidsspelletjes die variëren van traditionele tot moderne spelletjes en sportspelletjes.
    Je vindt er de traditionele spelletjes zoals yatzy, backgammon, rummy en de modernere spelletjes zoals blackjack duel,
    hartenjagen, solitaire en nog veel meer.
    Er zijn ook sportspelletjes te vinden zoals penalty king en biljard.

Bij al de vaardigheidsspelletjes komen spelers tegen elkaar uit.
    Spelers spelen nooit tegen een computer, ieder spelletje verloopt eerlijk en wordt gespeeld tegen een echte speler ergens ter wereld.
    Al onze spelletjes hebben een chatoptie in de lobby en in de spelkamer zelf zodat de spelers met elkaar kunnen communiceren en van gedachten kunnen wisselen.

Om de spelletjes te kunnen spelen moet je niets downloaden.
    Een internetverbinding en een browser volstaan om te kunnen spelen, waar je maar wilt.

Stargames bieden onze spelers een uitstekende support en we werken samen met de meest
    gangbare gecertificeerde betalingsdienstaanbieders.
    Daarenboven kunnen onze spelers ook
    kiezen uit lokale aanbieders zodat ze tijdens hun transacties kunnen gebruikmaken van een
    financiële partner die ze kennen en vertrouwen.

StarGames gaat nu nog een stap verder en geeft iedere
    nieuwe speler een bonus van 50% op zijn eerste inleg.

Registreer je dus nu op StarGames, profiteer van 50% bonus op je eerste inleg
    en geniet van de ruime aanbod aan vaardigheidsspelletjes.

Speel nu bij Stargames

1 person likes this.
  2. Ellis

Ellis Well-Known Member

Hee Mike heb jij wel eens op zo'n Skillgame site gespeeld? Mij lijkt het
    super leuk maar heb het nog nooit uitgeprobeerd. Net als solitaire, echt één van mij
    favo Kaart spelletjes​

Last edited by a moderator: May 15, 2014
    1 person likes this.
  3. Mike

Mike Administrator Staff Member

ik speel soms Skill Games ellis.
    Maar eigenlijk alleen als ik niets te doen heb.
    Het is idd wel leuk om voor geld te spelen!

Last edited: May 15, 2014
    1 person likes this.
20 Free Spins at Lucky Dino