Win een Reis naar Praag bij BingoCams - Juli, 2014

Discussion in 'Internet Bingo Sites' started by Ellis, Jul 1, 2014.

Play Book of RA Online
  1. Ellis

Ellis Well-Known Member

Win bij Bingo Cams 1 van de 500 gratis trips naar Praag t.w.v. €398!

JA JA je hoort het goed! Bingo Cams heeft deze maand een te gekke promotie waarbij je kans maakt op een enorm mooie prijs. 500 spelers winnen namelijk een heel leuk tripje naar
    het prachtige wereldstad Praag, waar je heen mag met 2 personen. Je gaat met de bus daar naar toe, en je krijgt ook nog eens 50 euro zakgeld.
    Daarbij mag je je partner meenemen, dus als dat niet gezellig gaat worden. Je verblijft er 4 dagen, en je slaapt in een heel mooi hotel.
    In de gehele maand juli zullen ze iedere dag 3 non-cash toernooien organiseren waar je kans maakt op 1 van de 6 Gratis stedentrips naar Praag per toernooi.

In totaal gaan er 18 per dag uit, dus extra veel kans om te winnen!

Als je graag kans wilt maken op deze prijs, dan heb ik hier wat informatie en verdere details. Vanaf heden tot aan 31 Juli 2014, maak je elke dag weer kans op deze prijs.
    Je moet wel van bingo spelen houden, want je moet wezen in de weekend Praag kamer bij bingocams. Er is per toernooi een gegarandeerde jackpot te winnen, van
    6 gratis stedentrips naar Praag + €50 zakgeld. Om mee te mogen doen, moet je een minimale storting van €25 in de afgelopen 14 dagen hebben gemaakt.

Het spelen kost €0,10 per kaartje, en je mag er maximaal 40 tickets tegelijkertijd kopen.

Ik vind het wel zo eerlijk van Bingocams, dat als er een speler twee keer de reis naar Praag jackpot heeft gewonnen. Dat deze speler een plek krijgt op het scorebord.
    Waarbij de eerste, tweede en derde plaats een zakgeld verdubbelaar krijgt van 5x, 7,5x of zelfs 10x! Eigenlijk vind ik dit in een woord geweldig!
    Want er is zo'n mooie prijs te winnen, waarbij er zoveel mensen mee mogen.

Bezoek de website van bingocams nu en doe mee aan dit ontzettende mooie evenement. En als je geen tijd hebt om op een bepaald tijdstip je kaarten te open, dan
    hebben ze ook de prebuy your bingo cards optie. Zo kun je van tevoren je kaarten al kopen, zodat je helemaal niets hoeft te missen.

Mike, Kotsy and Marina like this.
  2. Mike

Mike Administrator Staff Member

500 mensen een prijs geven zoals dit is een goeie kans om er één te winnen.
    Dit is een goeie reden om zeker nu te gaan spelen bij BingoCams.
    Ik wens jullie allemaal heel veel succes en plezier.
    Vergeet niet dat nieuwe spelers recht hebben op 5 Euro gratis geld en een 200% verdubbeling bonus!!

Ellis likes this.
11 No Deposit Free Spins