Pictures Lill Sarah - sooo cute!

SlotJoint

Ellis

Well-Known Member
May 27, 2008
13,180
7,231
Netherlands

Mike, Marina, and Sarah where here yesterday.....
Its was soo much fun!!
We had a nice dinner and Mike was sooo hungry!

So before dinner Mark decided to take Sarah outside!!!
She had soooo much fun!



And Sarah is verry charming, and always smiling.
She walks like a Supermodel and love's drawing.
Issnt she adorrible...
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: 2 people

Marina

Administrator
Staff member
May 3, 2008
22,940
16,188
bonusparadise.com
The Pictures are so nice!!!
Thank you Ellis,
yeah Sarah is an Angel,
there is nothing more nice in this world then a smiling child.
At least I feel so since I have Sarah, if I ever dont feel so well or am a bit down
this is not for long anymore, I just look at her and I feel all ok again and am the most happiest person.

The Dinner was very good yesterday Ellis, :thank you:
And it was really nice to be with you and Marc again.
yummieee, you still have some leftovers? lol
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: 1 person

Dmoney644

Well-Known Member
Jun 1, 2008
2,480
1,102
41
Grottoes, Virginia, U.S.A.
Can't believe how big sarah is getting.
i remember the day she was born lol(well almost the day lol, dec 25th?)

close to that i know. seems almost like yesterday when that was, its amazing how time flies.

Great pics ellis and thank yall for sharing.​
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: 1 person

luckymenan

Well-Known Member
Jan 25, 2009
208
159
A Daughter is...
An angel with a
lovely smile,
The silver lining
on a cloudy day
and sweet
memories to
Treasure.
I found this poem in one of my front page of diary book (I have 28 books of diary so far) and this one I started to write to my daughter when she was three, when I left our old home...long story short, I had to leave my ex-husband behind us and that time my ex took my car, all my money...took $14 left in my purse with my three year old daughter took three buses to get to the town where my families were...near the bus stop, small cart was selling old, used books... Any way, Sarah is a beautiful girl and I wish the best for her but having mom ,dad like Marina and Mike who are wonderful people, auntie like Ellis who is full of heart, She will make the best out of everything and I know it. Love ya all.
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: 1 person

Seaman63

Well-Known Member
Jun 1, 2008
2,117
2,366
Yeah..there´s nothing like a smile of a child. I remember those days when my boys were young.

Now they only smile if I sent a check...

However..Sarah is sooo cute!
 

Kotsy

Well-Known Member
May 5, 2008
5,376
4,255
USA
How quick she is growing!!

How very cute. Can't decide
who she looks like.

Mike or Marina?​
 
Last edited by a moderator:

Lunadelmar

Well-Known Member
Nov 16, 2008
129
122
OH MY she is just ADORABLE! Seems like yesterday we had the pool going as to how much she would weigh and when she was coming. Time flies so quickly with little ones.
She surely is your little Jewel!
 
  • Like
Reactions: 1 person

Yukon Gold Casino